De ce trebuie educati angajatii cu privire la brand-ul pe care il reprezinta ?

Un brand puternic este un brand despre care vorbesc în primul rând angajații tăi. Ei sunt cei mai apropiați de fiecare detaliu din companie, cum lucrează aceasta care îi sunt punctele tari și cum poate ajunge cel mai bine la client. Pentru a putea începe  educarea  angajaților cu privire la brand trebuie să te asiguri că valorile acestuia sunt bine definite și ca le livrezi aceste lucruri fiecărei persoane din firmă.

Afla Mai Multe

De ce ai nevoie de campanii de brand awareness?

Afirmarea pe piață a unui brand este un pas important pentru orice firmă. Pentru a fi în căutările utilizatorilor ai nevoie de vizibilitate, să îi faci conștienți de existența ta pe piață.  Fie că vorbim de online sau de offline prezența continuă a imaginii tale este importantă dacă vrei să crești un public solid și fidel. Toate acestea vin sub forma campaniilor de brand awareness. Pentru că educația clienților e importantă, fiecare persoană care are o firmă sau se gândește să pornească un start-up ar trebuie să știe ce sunt aceste campanii și care este scopul acestora.

Afla Mai Multe

Storytelling-ul si importanta acestuia

Vorbim mereu de campanii de promovare și cum ajută ele la creșterea unui business sau cum îl dezvoltă pe acesta. Pe lângă toate oportunitățile pe care le avem datorită campaniilor de Facebook Ads sau AdWords care ajută la crearea unui număr de oameni care ajung să acceseze o pagină sau un site, avem mereu nevoie și de un conținut de calitate. Existența unui blog și a unor postări pertinente și informative de pe conturile de social media aduc publicul mai aproape de afacerea noastră. Iar un factor important ar fi poveștile oamenilor care folosesc deja produsele sau serviciile tale și care sunt mulțumiți de calitatea acestora. Storytelling-ul aduce avantaje afacerii tale motiv pentru care ar trebui să îl folosești.

Afla Mai Multe

De ce ai nevoie de poze reale pentru un site?

Existența unui site e mai mult decât necesară în zilele noastre. Alături de conturile de pe rețelele sociale acesta plasează imaginea unui brand pe piață și ajută la promovarea brandului în fața unui public destul de larg. Și dacă vorbim de imagine, vrem să ne asigurăm că o promovăm pe cea corectă și dăm dovadă de originalitate față de publicul țintă. Așadar pe lângă o grafică bună și un conținut clar, avem nevoie de poze de calitate și cel mai important, reale. Iată câteva motive pentru care site-ul tău ar trebui să conțină poze reale, care să promoveze serviciile sau produsul tău.

Afla Mai Multe

Marketing traditional vs Marketing digital

Evoluția internetului și a tuturor canalelor de comunicare a făcut ca ideea de marketing să capete noi forme, fiinde nevoită să se adapteze noutăților și cerințelor pieții. Dacă în articolul trecut am văzut ce echipă de marketing e mai potrivită, azi vom aborda o altă paralelă și anume diferența dintre marketing-ul digital și cel cel traditional. Pentru a înțelege diferența dintre cele două trebuie să vedem ce face fiecare în parte și care este evoluția lor. Afla Mai Multe

De ce să alegi o agenție în locul unui department de marketing intern ?

Accentul care se pune pe marketing și promovarea digitală e în continuă creștere. Implementarea unei campanii de promo potrivite sau alegerea unei agenții profesioniste e o dilemă a zilelelor noastre. Mai mult decât atât, persistă întrebarea daca ar trebui să angajezi o echipă externă care să se ocupe de produsul tău sau să lasi doi-trei oameni din interiorul firmei să facă asta? Pana la urmă, daca ai oameni în companie care știu perfect fiecare colțișor, de ce ai avea încredere într-o echipă din afară?

Afla Mai Multe

De ce e importantă social-media pentru un start-up?

Social media a devenit destul de dezvoltată și importantă încât o putem folosi cu brio atunci când vine vorba de promovare. În condițiile în care marea majoritate a oamenilor, petrec timp pe rețelele de socializare, ce loc mai bun poți găsi pentru a-i aborda? Construirea unei strategii bune, poate pune orice afacere pe locurile din primul rând atât din punct de vedere al clienților abordați cât și față de competiție.

Afla Mai Multe

Importanța unui blog pentru startup-ul tau

Atunci când ai un startup si site-ul tau oferă toate informațiile necesare într-un mod clar și atractiv si  te întrebi ce ai mai putea adăuga pentru a aduce un plus de valoare. Ai auzit deja din diferite părți că un blog ar fi o idee bună dar poate ai dubii în această privință. Cum ar putea câteva articole să îți asigure menținerea pe piață ? În articolul precedent vorbeam despre importanța educației pe care o oferim clienților, indiferent de domeniul în care activăm. Un blog, cu un conținut bun, poate face asta pentru tine.  Iată câteva avantaje de a avea un blog.

Afla Mai Multe