Cu ce se ocupă o agenție de publicitate?

Domeniul publicității este unul vast iar în ultimii ani a acaparat partea de online, ajungând mult mai repede la publicul țintă. Publicitatea are rădăcini adânci în istorie și a avut cam același scop de-a lungul anilor: să promoveze. Fie că vorbim de vânzarea unor produse sau servicii, fie că vorbim de crearea unei imagini sau a unui tagline, publicitatea a fost mereu pe poziții, încercând mereu să pună creativitatea și ingeniozitatea pe un plan primar. Read More

De ce este important sa ai un slogan

Un slogan îți definește în câteva cuvinte produsul și îl scoate în evidență atunci când iese pe piață. De multe ori, de ingeniozitatea acestuia depinde și succesul pe care un serviciu sau un produs îl are. Un slogan trebuie să atragă atenția și sa o păstreze asupra produsului pe termen lung. Un slogan bine conturat, alături de numele brandului și de logo-ul acestuia crează o identitate vizuală care ar tebui să te reprezinte

 

De ce e important să ai un slogan bun?

Pe deoparte, sloganul este cel care aduce recunoaștere pe piață. Pe de altă parte ajută la crearea unei legături puternice cu clienții și cu alți parteneri. În momentul în care auzi un anumit slogan, automat faci legătura cu brandul denumit. Sloganul vorbește despre tine și în cele mai bune cazuri o face pe termen lung. Dacă un slogan sună bine cu siguranță omul va avea interesul să verifice produsul sau să întrebe despre serviciile pe care le promiți.  Pe lângă faptul că te pune pe piață, te poate diferenția de competiție.  Cu cât este mai diferit și rezonează mai bine cu ceea ce faci cu atât ai șanse mai mari să ai întâietate în fața celorlalți care vând același produs.

Care sunt tipurile de slogan?

Domeniile de activitate sunt vaste și diferite așa că și tipurile de slogan sunt la fel. Ai nevoie de o cunoștință asupra pieței pentru a ști ce prinde mai bine pentru produsul sau serviciul tău. Odată vorbim despre persoanele cărora se adresează, pentru că un slogan care vinde servicii medicale va fi altfel decat unul care vinde jucării pentru copii. Apoi pentru a te diferenția de ceilalți trebuie să știi ce oferă ei pieței pentru a face ceva diferit. Un slogan poate fi descriptiv sau persuasiv, creativ sau emoționant sau poate purta cu el numele brandului.

Cel descriptiv va aduce în față într-un mod simplist exact ceea ce face brandul pe când cel persuasiv va încercă să pună în față un avantaj, numai bun să vândă. Un slogan creativ va ști cum să se joace cu fiecare cuvânt în așa fel încât să rezoneze cât mai bine cu urechea iar unul care are ca scop să trezească emoția va ști exact pe ce expresii să pună accentul. De vreme ce piața este deja cunoscută, specialistul va ști cum să contureze sloganul în așa fel încât să ajungă la sentimentele celor din exterior. Ultimul dar nu cel din urmă, este sloganul care va avea inserat în textul său direct numele brandului. Acesta aduce o vizibilitate și o recunoaștere mai puternică a acestuia.

De ce ai nevoie de un slogan?

Răspunsul este simplu. Vrei ca numele tău să apară pe piață și nu vrei sa o facă oricum. Vrei să ieși în evidență iar în momentul în care oamenii aud despre tine vrei să o facă într-un mod inventiv și  care să le rămână întipărit în minte și în suflet. Ai nevoie de un slogan care să îți spună povestea repede dar cu un impact răsunător.  Cu alte cuvinte, dacă unui brand fain adaugi un logo genial și un slogan inventiv îți creezi unul dintre cei mai puternici ambasadori ai produsului sau serviciului tău.

Muzeul dedicat publicității din Londra

Când publicitatea există de câteva decenii ce ar putea fi mai interesant decât un loc dedicat istoriei acesteia?  Dacă ești pasionat de publicitate sau pur și simplu de istorie, nu-i așa că ai  fi încântat să vezi cum se făceau lucrurile cu ani în urmă? Istoria este o bază pentru prezentul nostru iar lumea publicității urmează aceleași reguli. Cam așa a luat naștere acest muzeu dedicat publicității din Londra. În 1984 Robert Opie deschide ușile unui loc minunat care avea ca puncte centrale istoria și publicitatea. Povestea pleacă de la un moment simplu în care Robert desface ambalajul unor dulciuri și își dă seama că ar fi încantat ca acestea să poată fi revăzute și în viitor. Provenea dintr-o familie care se ocupa de colecții așa că începutul a fost unul ușor.

Read More

De ce trebuie educati angajatii cu privire la brand-ul pe care il reprezinta ?

Un brand puternic este un brand despre care vorbesc în primul rând angajații tăi. Ei sunt cei mai apropiați de fiecare detaliu din companie, cum lucrează aceasta care îi sunt punctele tari și cum poate ajunge cel mai bine la client. Pentru a putea începe  educarea  angajaților cu privire la brand trebuie să te asiguri că valorile acestuia sunt bine definite și ca le livrezi aceste lucruri fiecărei persoane din firmă.

Read More

De ce ai nevoie de campanii de brand awareness?

Afirmarea pe piață a unui brand este un pas important pentru orice firmă. Pentru a fi în căutările utilizatorilor ai nevoie de vizibilitate, să îi faci conștienți de existența ta pe piață.  Fie că vorbim de online sau de offline prezența continuă a imaginii tale este importantă dacă vrei să crești un public solid și fidel. Toate acestea vin sub forma campaniilor de brand awareness. Pentru că educația clienților e importantă, fiecare persoană care are o firmă sau se gândește să pornească un start-up ar trebuie să știe ce sunt aceste campanii și care este scopul acestora.

Read More

Storytelling-ul si importanta acestuia

Vorbim mereu de campanii de promovare și cum ajută ele la creșterea unui business sau cum îl dezvoltă pe acesta. Pe lângă toate oportunitățile pe care le avem datorită campaniilor de Facebook Ads sau AdWords care ajută la crearea unui număr de oameni care ajung să acceseze o pagină sau un site, avem mereu nevoie și de un conținut de calitate. Existența unui blog și a unor postări pertinente și informative de pe conturile de social media aduc publicul mai aproape de afacerea noastră. Iar un factor important ar fi poveștile oamenilor care folosesc deja produsele sau serviciile tale și care sunt mulțumiți de calitatea acestora. Storytelling-ul aduce avantaje afacerii tale motiv pentru care ar trebui să îl folosești.

Read More

De ce ai nevoie de poze reale pentru un site?

Existența unui site e mai mult decât necesară în zilele noastre. Alături de conturile de pe rețelele sociale acesta plasează imaginea unui brand pe piață și ajută la promovarea brandului în fața unui public destul de larg. Și dacă vorbim de imagine, vrem să ne asigurăm că o promovăm pe cea corectă și dăm dovadă de originalitate față de publicul țintă. Așadar pe lângă o grafică bună și un conținut clar, avem nevoie de poze de calitate și cel mai important, reale. Iată câteva motive pentru care site-ul tău ar trebui să conțină poze reale, care să promoveze serviciile sau produsul tău.

Read More