De ce ai nevoie de poze reale pentru un site?

Existența unui site e mai mult decât necesară în zilele noastre. Alături de conturile de pe rețelele sociale acesta plasează imaginea unui brand pe piață și ajută la promovarea brandului în fața unui public destul de larg. Și dacă vorbim de imagine, vrem să ne asigurăm că o promovăm pe cea corectă și dăm dovadă de originalitate față de publicul țintă. Așadar pe lângă o grafică bună și un conținut clar, avem nevoie de poze de calitate și cel mai important, reale. Iată câteva motive pentru care site-ul tău ar trebui să conțină poze reale, care să promoveze serviciile sau produsul tău.

Read More

Marketing traditional vs Marketing digital

Evoluția internetului și a tuturor canalelor de comunicare a făcut ca ideea de marketing să capete noi forme, fiinde nevoită să se adapteze noutăților și cerințelor pieții. Dacă în articolul trecut am văzut ce echipă de marketing e mai potrivită, azi vom aborda o altă paralelă și anume diferența dintre marketing-ul digital și cel cel traditional. Pentru a înțelege diferența dintre cele două trebuie să vedem ce face fiecare în parte și care este evoluția lor. Read More

De ce să alegi o agenție în locul unui department de marketing intern ?

Accentul care se pune pe marketing și promovarea digitală e în continuă creștere. Implementarea unei campanii de promo potrivite sau alegerea unei agenții profesioniste e o dilemă a zilelelor noastre. Mai mult decât atât, persistă întrebarea daca ar trebui să angajezi o echipă externă care să se ocupe de produsul tău sau să lasi doi-trei oameni din interiorul firmei să facă asta? Pana la urmă, daca ai oameni în companie care știu perfect fiecare colțișor, de ce ai avea încredere într-o echipă din afară?

Read More

De ce e importantă social-media pentru un start-up?

Social media a devenit destul de dezvoltată și importantă încât o putem folosi cu brio atunci când vine vorba de promovare. În condițiile în care marea majoritate a oamenilor, petrec timp pe rețelele de socializare, ce loc mai bun poți găsi pentru a-i aborda? Construirea unei strategii bune, poate pune orice afacere pe locurile din primul rând atât din punct de vedere al clienților abordați cât și față de competiție.

Read More

Importanța unui blog pentru startup-ul tau

Atunci când ai un startup si site-ul tau oferă toate informațiile necesare într-un mod clar și atractiv si  te întrebi ce ai mai putea adăuga pentru a aduce un plus de valoare. Ai auzit deja din diferite părți că un blog ar fi o idee bună dar poate ai dubii în această privință. Cum ar putea câteva articole să îți asigure menținerea pe piață ? În articolul precedent vorbeam despre importanța educației pe care o oferim clienților, indiferent de domeniul în care activăm. Un blog, cu un conținut bun, poate face asta pentru tine.  Iată câteva avantaje de a avea un blog.

Read More

Care este semnificația culorilor și importanța lor pentru branding ?

Trăim într-o lume unde culorile sunt pretutindeni. Fiecare culoare și nuanța a ei reprezintă ceva. Atunci când datoria ta este de a crea identități vizuale, trebuie să știi foarte bine semnificația fiecăreia și cum se potrivește mai bine cu brandul reprezentat.Culorile sunt asociate cu sentimente şi trăiri care induc oamenilor diferite stări. Folosirea culorilor potrivite  reușește să transmită mesajul potrivit referitor la serviciile sau produsele  oferite.

Read More

De ce trebuie educați clienții cu privire la importanța brandingului?

Când vii pe piață cu un serviciu care încă își face renumele, ai nevoie de o strategie care să aducă beneficiile acestuia în fața clienților. Poți face asta într-un mod agresiv, având un câștig rapid dar temporar sau poți investi în educația clienților tăi având rezultate pe termen lung.

Termenii de branding sau identitate vizuală, deși au câțiva ani în spate, ajung mai greu în birourile afacerilor noi construite. Cum poți avea încredere în ceva ce nu cunoști? Un client informat care va înțelege de ce are nevoie de un plan de publicitate și de ce trebuie să investească în campanii de promovare, va deveni un client fidel și va da mai departe informația.

O educație potrivită crește potențialul de vânzări

Un client care cunoaște produsul sau serviciul ce urmează să îl folosească, va avea mai multă încredere în acesta. De vreme ce va ști cum îi va ridica afacerea un logo de calitate sau o campanie bine pusă la punct, evident că va dori să investească în direcția respectivă. Când vine vorba despre servicii, recomandările sunt vitale iar dacă un prim client care cunoaște foarte bine beneficiile serviciului tău, va transmite mai departe corect și entuziast munca ta, vei avea de câștigat pe termen lung.

Educația cu referire la brand va crește calitatea serviciilor tale

Atunci când un client cunoaște deja detaliile serviciului tău, va cere mereu calitate. Atâta timp cât este conștient de cum se construiește un brand bun și cum ar trebuie să arate o identitate vizuală deosebită, te va face să livrezi mereu, tot ce are mai bun echipa ta. Oferind ce e mai bun și lucrând mereu cu atenție pentru clienții tăi, poți crea un portofoliu pertinent care îți va putea susține cu ușurință viitoarele prezentări.

O firmă care oferă educație despre brand clienților aduce ceva nou pe piață

Oferind educație cu privire la brand, aduci un lucru unic pe piață.  Orice firmă își poate vinde serviciile, dar câte își educă clienții și îi face conștinți de avantajele brandingului modern. Cum specificam și mai devreme, un client informat, care crede în serviciile tale, va fi cel mai bun promotor al tău pentru că va înțelege cum a crescut vizibilitatea afacerii sale, va cunoaște pașii și va putea pune în balanță diferențele de înainte și de după ce i-a fost creat o identitate vizuală de calitate.

Un client educat va deveni un client loial

Orice client poate vedea timpul și resursele investite în proiectul său. Dar în momentul în care acesta știe rolul fiecărui pas va aprecia munca depusă de agenție și va deveni astfel un client fidel. Un bun exemplu de educare a clienților, este dat de cei de la Apple. Clienții lor fideli, sunt dispuși să plătească pentru produsele noi, pentru ca au bună cunoaștere a produsului și a ceea ce oferă. Cu cât îi oferi mai multă consultanță și înțelege ce informații să îți ofere cu atât te poți concentra mai mult pe nevoile lui. Cu cât ești mai apropiat de nevoile clientului cu atât mai mult ai șanse ca el să devină fidel.

 

Așadar, investițiile de orice fel se fac pe termen lung. Cu cât investești timp și servicii de calitate cu atât ai mai multe șanse să îți menții un loc pe piață. Dacă vrei să afli care sunt avantajele pentru un plan de branding care se pliază afacerii tale, te așteptăm la o întalnire.

 

 

Ce înseamnă și la ce folosesc serviciile de producție foto și video?

În general, atunci când spui servicii foto și video, lumea se gândește automat la acele servicii care se prestează în ziua în care doi oameni își unesc destinele. Numai că fotografia înseamnă mai mult de atât, iar aceste tipuri de servicii profesionale pot fi folosite în nenumărate alte domenii de activitate.

În primul rând, cu toții știm deja zicala potrivit căreia ”o imagine face cât o mie de cuvinte” și faptul că aceasta reprezintă o necesitate atât pentru site-urile web, cât și pentru materialele de marketing, publicitate și PR. Așadar, este important de știut că nu îți poți clădi o reputație fără a avea înainte o imagine bine pusă la punct. Iar aici intervin și serviciile de producție foto video.

Când pot apela la servicii de producție foto și video?

Așa cum spuneam și mai sus, nu apelăm la fotografi și cameramani doar atunci când ne căsătorim ori la alte evenimente fericite din familie, ci mai ales atunci când dorim să promovăm o persoană, serviciu, afacere, etc.

Iată, așadar, care ar fi situațiile în care este necesar să apelezi la servicii de producție foto și video:

1. Realizare website

Să spunem că vrei să îți construiești un site pentru promovarea pensiunii pe care o conduci. Nu poți face acest lucru, sau cel puțin nu eficient, fără încorporarea în site a unor imagini și video-uri grăitoare care să surprindă obiectivul promovat.

Același lucru este perfect valabil în cazul oricărui tip de website, indiferent de conținutul promovat. Poate fi vorba în egală măsură de o persoană, o locație, un serviciu, un produs (sau mai multe, în cazul magazinelor online). Pentru toate dintre acestea, pentru o promovare eficientă și atragerea a cât mai mulți clienți trebuie folosite imagini și clipuri de calitate, care să evidențieze calitățile produselor, nu să le știrbească.

2. Materiale publicitare

La fel ca și în cazul website-urilor, materialele publicitare trebuie să conțină imagini convingătoare, în așa fel încât să atragă cât mai mulți potențiali clienți. Este cert că nu poți afișa o imagine sau un video de proastă calitate pe un panou stradal. Nu numai că vei cheltui bani în mod inutil pentru plata spațiului publicitar, dar nici campania de promovare nu va avea efectul scontat.

3. Book de prezentare

Ești fotomodel aspirant și ai nevoie de un portofoliu pe care să îl prezinți agențiilor de casting? Nu cred că mai încape discuție cu privire la importanța calității fotografiilor pe care trebuie să le conțină acesta, așa că este lesne de înțeles de ce este necesară contractarea unor servicii de producție foto și video.

Cum aleg cele mai bune servicii de producție foto și video?

Înainte de a alege astfel de servicii, este important să ții cont de anumite aspecte privind calitatea serviciilor, a echipamentelor, dar și profesionalismul celor care le prestează.

1. Experiența

Astfel, în primul rând trebuie verificat dacă echipa care se va ocupa de un anumit proiect are o experiență relevantă în domeniu, precum și analizat cu atenție portofoliul acestora. Odată ce ai bifat această etapă, este crucial să îți dați seama dacă echipa respectivă se mulează pe dorințele tale. Se poate foarte bine ca aceștia să ofere servicii de producție foto și video de cea mai bună calitate, dar care să nu se plieze pe ceea ce îți dorești.

2. Echipamentele

În al doilea rând, un alt pas în alegerea celor mai bune servicii de acest gen este să te informezi cu privire la tipul de echipament folosit, în măsura în care te pricepi. De obicei însă, persoanele din domeniu sunt la curent cu cele mai noi tehnologii în materie de fotografii și filmări.

3. Seriozitatea

Chiar dacă am lăsat acest aspect mai la final, asta nu înseamnă că este mai puțin important. Chiar dacă echipa este una cu experiență și cu echipamente de ultimă generație, dacă nu dă dovadă și de seriozitate în prestarea serviciilor, este mai bine să te orientezi către altcineva.

Pentru a verifica acest aspect poți face o căutare online, pentru a afla părerea foștilor clienți, și chiar să ceri părerea cunoscuților care au mai apelat la echipa pe care ai de gând să o contractezi.

Una peste alta, nicicând nu a fost ușor să alegi persoana sau firma care să presteze un anumit serviciu, și cu atât mai puțin când vine vorba de un domeniu precum cel de producție foto și video. Cu multă atenție însă, și cu o informare prealabilă, poți face cea mai bună alegere!