Ce este un manual de identitate vizuală/brand și de ce este important?

Antreprenorii sunt, prin definiție, oameni cu țintă clară: maximizarea profitului afacerii lor. Aceștia au o idee, o dezvoltă, și se așteaptă ca la finalul primului raport fiscal să apară automat un profit imens din simpla execuție a ideii inițiale. În viața reală, lucrurile sunt mult mai complicate. Interacțiunea afacere – client comportă un set de reguli mai mult sau mai puțin nescrise care pot crea sau distruge succesul unei afaceri încă din primele săptămâni de existență.

Read More

3 Metode Viabile de Promovare Website in 2022

Fie ca vorbim de un site de prezentare a afacerii tale sau de un magazin online, promovarea acestuia in mediul digital este cheia spre succes. Promovarea unui website reprezinta un proces continuu, foarte important pentru succesul companiei tale, aducandu-ti un numar semnificativ de lead-uri (persoane interesate de produse/serviciile pe care le oferi). Read More

Cum te poate ajuta si care e rostul unei agenții intr-o campanie.

În zilele noastre, campaniile sunt unele dintre cele mai uzitate și eficiente instrumente de marketing, nu doar pentru creșterea expunerii unui brand, ci și pentru generarea de noi vânzări. Realizată „ca la carte”, o campanie poate genera trafic, aduce brandul mai aproape de client și dezvolta o relație interpersonală cu acesta. Prezentate succint, cele 3 avantaje pot fi obținute în timp util, în condițiile în care apelezi la o agenție pentru campania ideală și beneficiezi de:

  1. Identificarea bloggerului sau influencerului potrivit

Social media, de la Twitter, Facebook la Instagram este plin de bloggeri și influenceri. De-a lungul timpului, aceștia și-au format comunități distincte, în raport cu care îți poți alege publicul țintă. Necesitatea și utilitatea unei agenții în acest caz survine în intermedierea relației dintre companie și blogger, întrucât o agenție cunoaște atât publicul țintă, cât și comunitatea pe care fiecare dintre influenceri o are. Mai mult decât atât, bloggerul reușește să transmită mesajul într-o manieră mult mai apropiată de client, probând produsul sau serviciul și povestind întreaga experiență.

  1. Reducerea costurilor

Atunci când vine vorba de bani, realizarea unei campanii se traduce prin costuri neașteptate, ce pot să apară ulterior setării bugetului. Pentru a evita astfel de probleme, contactarea unei agenții și delegarea sarcinii de a realiza campania va conduce la setarea unui buget în care agenția va trebui să se încadreze. În plus, dat fiind faptul că agențiile realizează zilnic campanii pentru diferiți beneficiari, instrumentele utilizate au un procent ridicat de obținere a rezultatelor scontate, fără a face încercări eșuate cu costuri ridicate. Pe de altă parte, comunitățile la care agențiile au acces sunt cu mult mai mari, reușind să aducă produsul aproape de mulți clienți, generând astfel un număr mai mare de vânzări și un profit pe măsură.

  1. Dezvoltarea strategiei

Odată ce agenția este contactată, compania are oportunitatea de a utiliza o strategie cu rezultate rapide pe termen mediu și scurt. Prin instrumentele pe care le are la dispoziție și experința aflată în spatele agenției, strategiile expuse sunt testate și validate, fiind gata de a fi puse în aplicare pentru ca și campania să se încadreze în așteptările beneficiarului. Mai mult, este imperios necesar ca și campania să fie atrăgătoare, ușor de perceput și să ajungă la persoanele potrivite, pentru ca și potențialii clienți să devină clienți cu acte în regulă. Toate aceste lucruri, și multe altele, pot și sunt finalizate cu ajutorul agențiilor.

Cum ajuta campaniile cu bloggeri/influenceri o companie ?

Pe măsură ce un business se transformă într-o adevărată companie, atragerea unui număr mai mare de clienți și dezvoltarea accesului către noi publicuri țintă și piețe devin obiective omniprezente. În ultimii ani, avantajele utilizării social media în business s-au cristalizat, reușind să fie ușor de înțeles și perceput chiar de clienți. Read More

Important design-ul grafic pentru o agenție de publicitate.

General vorbind, o agenție de publicitate își propune să se ocupe de partea de promovare a unui produs sau serviciu. În articolul precedent discutam despre ce face o agenție în termeni generali și enumerăm trei servicii importante. Printre acestea se numărau serviciile de grafică.

Grafica este partea vizuală dintr-o campanie de publicitate. Atrage atenția cel mai repede și dacă este una bună, rămâne întipărită în mintea oamenilor pe termen lung. Cu toții vedem produsul final, logo-ul de pe ușă, broșura de pe masă, bannerul din centrul orașului, dar mult mai puțini știu care e procesul ce stă în spate și cât de multă muncă este depusă pentru o grafică reușită. Read More