Pentru ca o afacere să aibă un start bun nu este suficientă o planificare a costurilor și veniturilor, ci și crearea unui brand puternic, capabil să atragă clienți și să menține afacerea pe piață cât mai mult timp, precum și punerea la punct a unei strategii eficiente de marketing.

Crearea imaginii dorite pentru afacerea ta nu este un lucru pe care îl poți face peste noapte sau o singură dată, la pornirea campaniei de promovare. Brand-ul trebuie dezvoltat în mod profesionist și promovat corect și continuu pentru a obține cele mai bune rezultate.

De ce să apelezi la servicii de Strategie și Consultanță pentru promovarea unei afaceri?

Succesul unei afaceri sau campanii depinde în foarte mare măsură de dezvoltarea prezenței online și de promovarea interactivă a acesteia. Pentru asta este nevoie de conceperea unei strategii clare, pornind de la obiectivele de comunicare ale clientului, stabilirea publicului țintă și continuând cu folosirea celor mai potrivite canale de comunicare online.

Evident, în tot acest proces, clienții beneficiază și de consultanță în domeniu, în așa fel încât să se ajungă la luarea celor mai bune decizii de comun acord și în cunoștință de cauză. În plus, serviciul de consultanță cuprinde și etapa de planificare a proiectelor, probabilitatea de succes a unei campanii fiind direct proporțională cu interesul acordat planificării și punerii la punct a tuturor detaliilor.

Este important de menționat că în etapa de planificare se pot economisi atât timp cât și bani, prin evitarea problemelor de comunicare între membrii echipei de proiect și prin stabilirea exactă a pașilor ce trebuie urmați pentru crearea și promovarea eficientă a unui brand.

Ce implică serviciile de Strategie și Consultanță?

Atunci când te gândești să apelezi la un astfel de ajutor pentru promovarea afacerii tale, este posibil să nu înțelegi sau să nu știi exact care sunt exact serviciile de care poți beneficia.

În ceea ce privește serviciul ce implică punerea la punct a unei strategii eficiente de promovare a unei campanii, afaceri, persoane, etc., acesta constă în general în:

  • definirea și dezvoltarea obiectivelor și strategiei de comunicare online
  • dezvoltare și optimizare pentru arhitectura informației
  • optimizarea conceptului de comunicare pentru comunicarea online
  • strategie, structură și producție conținut
  • analiză și audit pentru website-uri
  • cercetare și analiză a comportamentului utilizatorului
  • strategie pentru dezvoltare de brand
  • strategie de conținut și copywriting

În ceea ce pricește serviciul de Consultanță, acesta poate conține:

  • consultanță pentru dezvoltarea sau lansarea unor afaceri în mediul online
  • consultanță pentru optimizarea vânzărilor și veniturilor din afacerile online
  • consultanță, dezvoltare și optimizare pentru web publishing
  • consultanță privind bunele practici în domeniu.

Care sunt cele mai importante servicii de Strategie și Consultanță?

Dintre toate aspectele enumerate mai sus, cele mai importante servicii cuprinse în domeniul de Strategie și Consultanță sunt cele de analiză și consultanță privind afacerea ce se dorește a fi promovată, strategia de marketing digital, cea de creare a unui brand potrivit și cu impact asupra publicului țintă (identificarea acestui public face parte de asemenea din aceste tipuri de servicii), dar și punerea la punct a unei strategii pentru crearea de conținut relevant pentru afacerea respectivă.

1. Marketing digital

Conceperea unei strategii coerente de digital marketing (SEO, Social Media, conținut original, PPC, marketing afiliat, email marketing) stă la baza succesului promovării unei afaceri, alături de identificarea corectă a publicului țintă.

Astfel, cele de mai sus, plus utilizarea canaleler adecvate de promovare si folosirea unui conținut relevant sunt pași necesari în trasarea unei strategii de marketing online.

2. Strategie de brand

Cheia succesului unei afaceri constă înainte de toate de conceperea unui brand care să o reprezinte, să îi transmită valorile și să fie pe aceeași lungime de undă cu dorințele consumatorilor.

Dintre toate elementele de identitate ale unui brand cel mai important este logo-ul. Acesta este primul element care vine în contact cu consumatorii și trebuie să conțină și să poată transmite eficient informații cu privire la afacerea pe care o deservește. Astfel, la crearea grafică a unui logo trebuie avute în vedere toate punctele forte ale companiei, precum și modul în care dorește aceasta să fie percepută de piață.

3. Strategie de conținut

Serviciile de strategie și consultanță pot fi de un real ajutor atunci când se dorește crearea de conținut relevant și de calitate pentru promovarea unei afaceri. Acordarea unei atenții sporite acestui aspect, poate face cu adevărat diferența dintre succesul și eșecul unei campanii de promovare, fie ea online sau offline.

Ca o concluzie, punerea la punct a unei idei de afaceri nu este suficientă și nu garantează succesul. Pentru o dezvoltare continuă este întotdeauna nevoie și de o campanie puternică de promovare și implementarea unor tehnici eficiente de marketing.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>