Atunci când ai un startup si site-ul tau oferă toate informațiile necesare într-un mod clar și atractiv si  te întrebi ce ai mai putea adăuga pentru a aduce un plus de valoare. Ai auzit deja din diferite părți că un blog ar fi o idee bună dar poate ai dubii în această privință. Cum ar putea câteva articole să îți asigure menținerea pe piață ? În articolul precedent vorbeam despre importanța educației pe care o oferim clienților, indiferent de domeniul în care activăm. Un blog, cu un conținut bun, poate face asta pentru tine.  Iată câteva avantaje de a avea un blog.

 Blogul ii face pe clienți să-ți înțeleagă mai bine munca

Scopul blogului tău este de a oferi informații utile celor care îl accesează. Postări săptămânale despre ce faci și cum faci te vor apropia de cei care doresc să lucreze cu tine. Orice serviciu sau produs vrei să vinzi trebuie să arăți de ce ar avea nevoie cineva de el. De vreme ce oamenii văd care sunt procesele din spatele muncii tale, vor înțelege mai repede de ce produsul tău are un anumit preț sau de ce durează un anumit timp să fie livrat. Plus că vor avea mai multă încredere să achiziționeze ceva despre care sunt informați. Spre exemplu, dacă startup-ul tau livrează cursuri de limbi străine, va fi mai interesant pentru clienții tăi să știe cum înveți mai repede o limbă străină sau care sunt cele mai bune modalități prin care te poți pregăti pentru un examen. Dacă ai articole care merg în direcția asta și mai mult decât atât specifici că școala ta se folosește de acele tipuri de activități, șansele de a atrage clienți sunt mai ridicate.

Blogul îți oferă vizibilitate  

Odată ce devii activ prin intermediul blogului vei obține vizibilitate atât în motoarele de căutare cât și pe rețelele de socializare. Dacă ai un conținut care se apropie de clienți și în același timp respectă normele SEO vei fi mult mai ușor de găsit. Cu cât folosești mai multe cuvinte cheie în articolele blogului tău care duc spre serviciile oferite de tine, cu atât vei apărea mai sus în opțiunile de căutare. La fel și pentru rețelele de socializare. Poți face rost ușor de oameni prin campanii de Facebook Ads, dar ai nevoie de un conținut relevant pentru a-i menține pe aceștia. Plus că orice redistribuire a articolelor de către clienții deja existenți va crește nivelul de încredere pentru viitorii clienți.

 Blogul creează avantaje față de ceilalți din branșă

Un blog bun, pe lângă faptul că aduce un plus de valoare personal startup-ului tale, te va pune în fața concurenței. Faptul că site-ul tău, prin intermediul blogului, oferă detalii despre ceea ce faci și care sunt ultimele noutăți din branșă, denotă cât de bine cunoști domeniul în care activezi. Aducând asta în fața omenilor le oferi sentimentul de implicare și că scopul tău merge dincolo de simpla vânzare a unor produse sau servicii. Te interesează și cum vor folosi ei acestea pentru dezvoltarea lor. Asta duce la loialitatea clientului pentru că va ști că atunci când are nevoie de o informație o poate găsi la tine cu un singur click. Așa ajungi în fața concurenței care se ocupă strict cu oferirea unui produs și atât. Pentru că între tine care investești în educația clientului tău și o firmă care doar își vinde produsul, oamenii vor alege să colaboreze cu tine.

Pe scurt, decizia de a crea un blog îți aduce avantaje atât interne cât și externe. Te apropie de clienții deja existenți, îi informează pe cei noi și te pune în primul rând în fața concurenței. Așadar, dacă te gândești că un blog cu un conținut de calitate îți poate crește afacerea, te așteptăm la o discuție.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.