Accentul care se pune pe marketing și promovarea digitală e în continuă creștere. Implementarea unei campanii de promo potrivite sau alegerea unei agenții profesioniste e o dilemă a zilelelor noastre. Mai mult decât atât, persistă întrebarea daca ar trebui să angajezi o echipă externă care să se ocupe de produsul tău sau să lasi doi-trei oameni din interiorul firmei să facă asta? Pana la urmă, daca ai oameni în companie care știu perfect fiecare colțișor, de ce ai avea încredere într-o echipă din afară?

Înainte de a lua o decizie definitivă, iată totuși câteva motive pentru care o agenție externă de publicitate poate fi cea mai bună pentru afacerea ta.

O agenție externă te va costa mai puțin

În momentul în care vezi oferta unei agenții externe, primul gând este că te costă mult. Dar, dacă lasi partea de marketing unui om din interiorul firmei tale, vei observa că pe termen lung e o investiție mai mare. Odată cu plătirea unui salariu pentru un om din interior vin și alte cheltuieli suplimentare. Dacă angajezi un om care e de mulți ani în firmă va trebui să îi platești un salariu pe măsură iar dacă alegi oameni noi va trebui să investești timp și bani în educația lui. Dar dacă alegi o agenție externă primești o echipă de oameni care știu mersul lucrurilor în piață. Pentru banii pe care îi plătești ai la dispoziție câțiva specialiști care știu ce arie să urmărească și care știu cum să își facă treaba.

O agenție poate plasa corect imaginea ta pe piață

E absolut normal ca tu și angajații tăi să credeți în afacerea voastră, dar un om de marketing trebuie să vadă obiectiv ceea ce se întâmplă în jur. Un departament intern de marketing va fi subiectiv mai ales dacă vorbim de oameni care sunt de mult timp în companie. Subiectivitatea poate duce la pierderea unei vederi de ansamblu care este importantă în cadrul unei campanii de promovare. O agenție externă poate evalua piața obiectiv și poate analiza plusurile și minusurile brandului tău. Odată găsite, agenția poate aduce soluții pertinente care vor fi în favoarea creșterii firmei pe care o conduci.

O agenție are acces la instrumente de speacialitate

De vreme ce obiectul de lucru al unei agenții este plasarea produsului tău cât mai bine pe piață, aceasta are nevoie de instrumente de specialitate. O agenție va ști să te puna în fața clienților potriviși pentru că va ști unde se găsesc aceștia. Specialiștii din agenție vor ști cum să folosească instrumente precum SEO sau AdWords pentru a crește vizibilitatea brandului tău. Ei se vor ocupa de vizibilitate și transmiterea unui mesaj corect către publicul țintă în timp ce tu și echipa ta vă veți putea ocupa de vânzarea propriu-zisă a produsului sau serviciului specific.  Fiecare om dintr-o agenție va avea partea lui de muncă, ceea ce înseamnă că toate cercetările de piață, toate spoturile publicitare și imaginile grafice create vor avea ca scop aducerea brandului tău în top pe piață.

Colaborarea cu o agenție bună va eficientiza munca angajaților tăi

În momentul în care există o firmă externă care se ocupă de imaginea brandului tău și o fac așa cum trebuie, atunci tu te vei putea concentra mai mult pe ce fac angajații tăi. Poți investi timpul pe care l-ai fi acordat unui nou om de marketing intern, pentru a-și îmbunătăți abilitățile de vânzări sau comunicare cu clienții. Având deja o cale eficientizată către clienți, tot ce ai de făcut este să te asiguri că la rândul tău, trimiți specialiști în piață. În loc să te îngrijorezi de cum e imaginea ta, grafic vorbind,îți poți canaliza energia și abilitățile de leadership către propria echipă. Odată ce ești prezent pe toate canalele de social-media iar oamenii pot lega imaginea brandului tău de servicii de customer care de calitate atunci ai toate șansele ca afacerea ta să ajungă în primele rânduri.

În cele din urmă oferirea unui brand de calitate firmei sau start-up-ului tău este esențială motiv pentru care alegerea unei agenții externe de publicitate este cea mai bună decizie pe care o poți lua. Dacă încă mai ai îndoieli, te așteptăm la sediul agenției AWI pentru a vedea împreună care sunt avantajele unei astfel de alegeri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>