Social media a devenit destul de dezvoltată și importantă încât o putem folosi cu brio atunci când vine vorba de promovare. În condițiile în care marea majoritate a oamenilor, petrec timp pe rețelele de socializare, ce loc mai bun poți găsi pentru a-i aborda? Construirea unei strategii bune, poate pune orice afacere pe locurile din primul rând atât din punct de vedere al clienților abordați cât și față de competiție.

Social media e un partener de încredere pentru SEO și crearea de trafic pentru site-ul tău

De îndată ce site-ul tău arată minunat iar blogul aduce informații utile pentru clienții tăi, e timpul să te ocupi și de promovarea acestora. Poate că oamenii nu vor intra direct pe site-ul tău dar cu siguranță o vor face când vor vedea un titlu interesant distribuit de unul dintre prietenii lor de  pe Facebook. Amploarea pe care a luat-o Facebook-ul pune ideea de promovare într-o nouă perspectivă. Cu cât ești mai prezent pe canalele de socializare cu atât ai șanse să fii mai cunoscut. Folosirea de hashtag-uri construite special pentru tine, care conțin cuvinte cheie care îți reprezintă brandul te vor ridica în motoarele de căutare.

 

Social media te ajută să interacționezi mai ușor și mai repede cu clienții tăi

Datorită platformelor de socializare tot ce faci are loc în timp real. Crearea unei pagini business pentru afacerea ta, îți oferă o ușurință extraordinară de a comunica. Poți răspunde în timp real clienților sau posibililor clienți ceea ce le oferă încredere iar tu dai dovadă de profesionalism. Au de asemenea posibilitatea de a evalua munca ta și de a o face public. Dacă primești un review pozitiv poți să le mulțumești public iar daca review-ul este unul negativ le poți oferi imediat consultanță și modalități de a rezolva problema. Cu cât reacțiile tale sunt mai rapide cu atât ai șanse să crești productivitatea paginii tale și în același timp a afacerii pe care o conduci.

Social media îți crește vizibilitatea în piață și te pune la curent cu ce face concurența

Prezența în social-media îți asigură atât atingerea unei audiențe din zona ta de lucru cât și promovarea în cadrul unor evenimente. Atât prezența fizică la evenimente cât și mediatizarea acestora în mediul online creează o imagine pozitivă pentru brandul tău. Activitatea subliniază dorința continuă de a fi la curent cu noutățile și de a interacționa direct cu posibilii clienți. Pe lângă asta e important să vezi cum se mișcă cei din concurență. Dacă fac marketing de calitate poți învăța și implementa iar dacă au campanii slabe poți vedea ce anume să eviți pentru proiectele tale. Dacă ai grijă de imaginea ta, le oferi și clienților tăi ideea că la fel de bine te vei ocupa și de necesitățile lor. Dacă se face o investiție bună în rețelele de socializare, acest lucru se va reflecta în extern.

Social media e un bun generator de vânzări

Datorită instrumentelor din spatele platformelor sociale, care te ajută să ajungi la publicul țintă, e mult mai ușor să îți adaptezi textele și abordarea în funcție de oamenii cărora te adresezi. Asta duce la modalități mai rapide de vânzare. Spre exemplu existența unor grupuri de Facebook unde oamenii caută tot felul de lucruri sunt un bonus pentru tine. E de ajuns să câștigi încrederea unora dintre ei pentru a-i transforma mai departe în amabasadorii brandului tău. Poți găsi clienți unde te aștepți mai puțin.O postare corect scrisă și un link către site-ul ce îți reprezintă start-up-ul pot duce la vânzări viitoare importante.

În cele din urmă, concluzia ar fi că dacă vrei ca brandul tău să se plieze mereu pe nevoile clientului atunci trebui să fii mereu cu un pas în fața lui. Faptul că platformele de socializare s-au dezvoltat atât de mult sunt cel mai mare avantaj pentru start-up-ul tău. Dacă vrei să vezi cum poate arăta conținutul potrivit pentru tine și afacere ta, așteptăm un telefon pentru a stabili o întalnire.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.