Existența unui site e mai mult decât necesară în zilele noastre. Alături de conturile de pe rețelele sociale acesta plasează imaginea unui brand pe piață și ajută la promovarea brandului în fața unui public destul de larg. Și dacă vorbim de imagine, vrem să ne asigurăm că o promovăm pe cea corectă și dăm dovadă de originalitate față de publicul țintă. Așadar pe lângă o grafică bună și un conținut clar, avem nevoie de poze de calitate și cel mai important, reale. Iată câteva motive pentru care site-ul tău ar trebui să conțină poze reale, care să promoveze serviciile sau produsul tău.

Oferă originalitate site-ului tău

Existența unui număr mare de start-up-uri și companii care oferă produse și servicii similare, ai nevoie de un punct de originalitate pentru a păși în față.  Să ai poze originale pe site e un pas înainte. Oamenii pot vedea direct ceea ce oferi și capătă încredere în brandul tău. Când accesezi un site, ai nevoie de elemente vizuale care să te convingă. Ori dacă pozele de pe site-ul tău se regăsesc și pe alte trei site-uri cu același profil, nivelul de încredere scade. Deși produsul tău poate fi chiar bun, clientul își poate pierde interesul până să ajungă să îl folosească pe acesta ca atare. Așa că dacă pozele de pe site îți aparțin eviți să arăți precum concurența iar oamenii își pot face o idee despre brandul tău în câteva secunde.

Pozele profesioniste pun în evidență punctele tari ale brandului

Dacă ai decis că site-ul tău trebuie să aibă propriile poze, următorul pas este să te asiguri că pozele afișate sunt de calitate. De vreme ce vrei să arăți oamenilor că firma ta dă dovadă de profesionalism, acest lucru ar trebui să se reflecte și în pozele de pe site. Chiar dacă o ședință foto înseamnă să aloci un buget mai mare decât unor poze făcute cu telefonul mobil,  vorbim de o investiție pe care o poți recupera în timp. Un profesionist va ști exact cum să facă din pozele site-ului tău unele care să evidențieze tot ce e mai bun iar brandul tău să aibă o imagine de calitate. Se zice că o poză poate face cât o mie de cuvinte așa că în momentul în care cineva accesează site-ul sau orice rețea socială care poartă numele brandului tău, trebuie să fii sigur că va vedea tot ce are compania ta mai bun.

Pozele care reflectă activitatea firmei aduc un plus de valoare

Mulți oameni apreciază și dezvoltă o încredere față de un brand în momentul în care văd segmente din culise. Așa că pe lângă pozele standard cu produsele tale poți avea fotografii cu echipa din spatele brandului. La fel, o ședință foto făcută de un profesionist te va ajuta să obții rezultate bune. Apoi, în funcție de natura firmei sau start-up-ului pe care îl conduci, site-ul tău poate avea o secție de portofoliu care să contureze activitatea. Dacă vorbim de o firmă de construcții spre exemplu, poți adăuga poze de pe șantier pentru a ține clienții la curent cu stadiul lucrărilor. Sau dacă lucrările pentru un proiect sunt deja gata, poți atașa poze cu produsele finale. Clienții pot vedea derularea proiectului ceea ce îi aduce mai aproape de brandul tău.  Dacă vorbim de activități care necesită doar muncă de birou, poți folosi de asemenea poze care să arate activitatea zilnică. Orice interacțiune cu publicul va aduce cu siguranță un plus de valoare, crescând nivelul de încredere și interactivitate.

 

În concluzie folosirea unor poze reale sunt un adevărat avantaj pentru site-ul tău. Te diferențiezi ușor de competiție și crești încrederea clienților tăi. Ești prezent mereu, ținându-i la curent cu activitatea ta și îi lași să asocieze brandul tău cu originalitatea și calitatea. Dacă nu știi ce tip de poze s-ar potrivi mai bine site-ului tău, te așteptăm oricând la o discuție.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>