Afirmarea pe piață a unui brand este un pas important pentru orice firmă. Pentru a fi în căutările utilizatorilor ai nevoie de vizibilitate, să îi faci conștienți de existența ta pe piață.  Fie că vorbim de online sau de offline prezența continuă a imaginii tale este importantă dacă vrei să crești un public solid și fidel. Toate acestea vin sub forma campaniilor de brand awareness. Pentru că educația clienților e importantă, fiecare persoană care are o firmă sau se gândește să pornească un start-up ar trebuie să știe ce sunt aceste campanii și care este scopul acestora.

Ce este o campanie de brand awareness?

O campanie de brand awareness este cea prin care te poziționezi, din punct de vedere al imaginii, în fața potențialilor clienți. Prin intermediul unei astfel de campanii, oamenii iau cunoștință de existența brandului tău și mai mult decât atât se obișnuiesc cu el, ajutându-i să își păstreze și o anumită loialitate față de brandul preferat.

Avantajele campaniilor de awareness

  • Stârnesc mereu curiozitatea oamenilor

Oamenii se obișnuiesc cu existența ta încă înainte de a testa produsul sau serviciile oferite. De multe ori existența unei campanii de awareness este vitală pentru un start-up spre exemplu. Procesele de teasing fac mai ușoară introducerea produselor sau serviciilor noi pe piață. Existența acestora pe canalele de social media este vitală de vreme ce marea majoritate a oamenilor își petrec timpul online. În momentul în care lansezi oficial ceea ce dorești să vinzi, oamenii vor avea o curiozitate anume pentru produsul tău, asta în cazul în care campania ta de awareness a fost una de calitate.

  • Îmbunătățesc procesele de vânzare

După lansarea pe piață a start-up-ului tău e nevoie în continuare de o campanie de awareness. De data aceasta îi ții la curent pe clienții actuali cu toate noutățile și atragi și alți clienți noi. Cei existenți  vor vedea că au de ce să fie loiali și vor ști mereu că serviciile sau produsele tale le sunt la îndemână și mai mult decât atât că țin pasul cu nevoile lor. Apoi, de vreme ce există un bun showcase a activității în desfășurare, oamenii vor fi din nou curioși de activitatea ta și vor avea încredere să apeleze la serviciile tale.

  • Te pun în fața competitorilor

Având campanii bune de awareness treci în fața competitorilor tăi. Competiția este mereu strânsă indiferent de mărimea firmei sau perioada de timp de când activezi. Dacă numele tău e deja cunoscut trebuie să te asiguri că ai mereu ceva nou pentru clienții tăi și îți menții poziția pe piață iar dacă ești la început trebuie să te asiguri că faci orice trebuie pentru a fi observat și pentru a câștiga un loc pe piață. Faptul că oamenii sunt interesați mereu de lucruri este un avantaj pentru tine. Așă că dacă le oferi mereu șansa de a găsi noutăți îi ții mereu activi crescându-le din nou fidelitatea față de brandul tău. Atunci când se vor gândi că au nevoie de un produs pe care tu îl poți oferi, numele brandului tău va apărea prima dată în capul lor, tocmai pentru că pot asocia imediat imaginea ta cu nevoia lor.

 

Imaginea ta este importantă pentru că e cea cu care clienții intră prima dată în contact. Așadar, asigura-te că ai o imagine care să te reprezinte cel mai bine și că aceasta este mereu în fața oamenilor.  Brandul tău merită toată atenția așa că lasă campaniile de awareness să te poziționeze pe piață și să mențină interesul clienților tăi. Dacă vrei să știi care e cea mai potrivită strategie de awareness pentru tine, echipa AWI te așteaptă oricând la o discuție.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>