În articolul precedent discutam despre campaniile de brand awareness și despre  importanța lor. Acum că știm cum ne ajută acestea și cât de vitale sunt pentru afacerea noastră, e timpul să vedem și cum pot fi construite aceste campanii.

 

Găsește publicul țintă

Ca în orice alt colț al lumii publicității, și când vine vorba de o campanie de brand awareness, trebuie să știi cui o adresezi. Care este publicul țintă și care îi sunt nevoile. Pentru a putea construi ceva ai nevoie de materiale iar în cazul de față, oamenii cărora te adresezi   sunt materialul principal.

Odată ce știi care sunt oamenii pe care vrei să îi abordezi, trebuie să vezi cum le livrezi campania și mai mult decât atât, unde anume. Trebuie să îi facem conștienți de existența brandului nostru, așa că trebuie să fim prezenți acolo unde sunt și ei. Domeniul online e cel mai la îndemână. Dacă știi că posibilii clienți sunt mereu online, răspândește campania pe canalelele cele mai utilizate. Dacă marea majoritate a viitorilor clienți se plimbă în fiecare weekend în centrul orașului, asigură-te că sunt oameni care îi vor aborda cu pliante de fiecare dată.

Fii prezent pe canalele de socializare

Marea majoritate a oamenilor vor fi online așa că fii sigur că oamenii te văd acolo. De la Facebook, Twitter, LinkedIn sau Instagram, social media poate fi cel mai bun prieten al brandului tău și al campaniilor de awareness. Facebook Ads sunt acolo, gata să targeteze oamenii de care ai nevoie și să îi facă să fie conștienți de existența ta. Asigură și un conținut de calitate care să fie un suport real pentru procesele duse la căpăt de reclamele plătite. Filmulețele de promovare sunt un plus de valoare, oferind interactivitate publicului.

 

Ține oamenii aproape

Dacă afacerea ta este deja în plină desfășurare, atunci campania de awareness trebuie să îi țină aproape pe consumatori. Poți folosi infografice care să arate creșterea din ultimele luni în comparație cu competiția spre exemplu. Este o modalitate rapidă și ușoară de urmărit. Poți folosi campanii de reduceri, mai ales dacă vorbim de diferite tipuri de magazine. La fel de bine pot fi primite și concursurile de fidelitate care pe deoparte răsplatesc fidelitatea clienților iar pe de alta cresc notorietatea brandului. Creează o agitație pozitivă în jurul brandului ceea ce îl face prezent pe cele mai importante canale. Poți folosi storytelling-ul pentru a le arăta poveștile din spatele brandului. Oamenii sunt mereu atrași de astfel de campanii unde pot vedea oamenii din spatele companiilor au trecut și trec peste diferite obstacole fără a renunța la visul lor.

Oamenii sunt online 90% din timp iar în restul de 10% sunt afară. Panourile publicitare sau colantarea unor autovehicule, te vor ține cu siguranță în atenția lor. Oamenii vin și pleacă de la serviciu, stau în trafic, folosesc transportul în comun. Cu cât te văd mai des cu atât imaginea brandului tău le va rămâne în minte.

 

Așadar dacă vrei să dai drumul unor campanii de brand-awareness ia în calcul elementele de mai sus. Alege bine publicul țintă, vezi unde își petrece timpul cel mai mult și asigură-te că numele brandului tău e mereu în vizorul tău. Dacă încă te gândești cum ar trebui să arate planul tău de brand-awareness, te așteptăm oricând la o discutie pentru a pune la punct toate detaliile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>