Brand-ul este ceea ce rămâne la finalul unei experiențe

Caracteristicile furnizate și tehnologiile utilizate pot fi impresionante, însă brand-ul este cel care le va aminti oamenilor de tine – prin amintiri, întâmplări și un procent ridicat de loialitate.

Povestea ta

Tot ceea ce trebuie să faci este să împărtășești cu noi povestea ta, reconstruind-o cu ajutorul elementelor brand-ului. Pentru a transmite emoția, sentimentul și experiența, echipa noastră dedică o perioadă ridicată de timp pentru a te cunoaște și a surprinde esența brand-ului. Cu cât atenția acordată oamenilor este mai mare, cu atât rezultatul este unul mai aproape de adevăr. Apelează la noi și pregătește-te să expunem împreună povestea publicului.

Strategia noastră

Competiția din ce în ce mai pregnantă dintre companii face ca poziționarea brand-ului tău deasupra concurenței să fie o adevarată provocare. În lipsa unei strategii prin care să relaționezi și să menții interesat publicul țintă, șansele de succes scad vertiginos. Alături de noi, vei reuși să construiești un brand și o prezență virtuală/digitală ce te vor ajuta să reușești!

Mesajul tău

Brand-ul tau, povestea ta! Cu un ajutor constant și o înțelegere completă din partea echipei noastre, te vom ajuta să creezi un mesaj clar, simplu și concis pentru fiecare pas pe care utilizatorul îl experimentează în relație cu brand-ul tău.

Pregătit să inovezi alături de noi?

Cand toti urmeaza aceeasi cale, diferentiaza-te – iesi in evidenta alaturi de noi!

Componetele de bază ale Branding-ului

“Your brand is what people say about you when you’re not in the room” – Jeff Bezos

Identitatea Brand-ului

Este modul prin care specialiștii vor ca brand-ul să fie perceput. Este o serie de asocieri unice care arată ce reprezintă acesta.

Caracterul Brand-ului

Este legat de constituția sa internă și de cum este perceput din punct de vedere al integrității, încrederii și onestității.

Cultura Brand-ului

Este un sistem de valori care definește un brand la fel de mult cum aspectele culturale definesc un popor sau o țară.

Esența Brand-ului

Reprezintă elementele emoționale și valorile unui brand rămânând constante indiferent de schimbările din comunicare.

De la idee la brand

Un brand de calitate îmbină design-ul cu mesajele pentru a transmite emoție și încredere. Astfel, valoarea, misiunea și strategia companiei tale sunt transmise atât la nivel de echipă, cât și în exteriorul organizației – către publicul țintă. De îndată ce compania ta balansează aceste elemente cu atenție, esența brand-ului se va regăsi în toate activitățile pe care compania ta le desfășoară – creșterea performantei în vânzări, marketing și retenție.

Brand-ul pe care îl construiești nu se rezumă doar la un nume sau logo. Oricând și oriunde, acesta transmite culori, imagini, mesaje, grafică, modele, etichete și tipografie, toate subsumate poziției pe care compania ta o are în raport cu competiția. În mod indirect, vei arăta cu ce brand-ul tău este superior celorlalte. Pentru a pune în practică ideile, îți vom oferi design-ul, mesajele și cercetarea detaliată a serviciilor fiecăruia dintre elementele menționate. Clienții tăi vor fi surprinși de întreaga experiență, înțelegând valorile și principiile ce guvernează brand-ul tău.

Iată Ceva Ce Îți Va Trezi Curiozitatea

Viziunea AWI – Simply Creativity în proiectele recente