Brandul este ceea ce ramane la finalul unei experiente

Caracteristicile furnizate si tehnologiile utilizate pot fi impresionante, insa brandul este cel care le va aminti oamenilor de tine – prin amintiri, intamplari si un procent ridicat de loialitate.

Povestea ta

Tot ceea ce trebuie sa faci este sa impartasesti cu noi povestea ta, reconstruind-o cu ajutorul elementelor brandului. Pentru a transmite emotia, sentimentul si experienta, echipa noastra dedica o perioada ridicata de timp pentru a te cunoaste si a surprinde esenta brandului. Cu cat atentia acordata oamenilor este mai mare, cu atat rezultatul este unul mai aproape de adevar. Apeleaza la noi si pregateste-te sa expunem povestea, impreuna, publicului

Strategia noastra

Competitia din ce in ce mai pregnanta dintre companii face ca pozitionarea brandului tau deasupra concurentei sa fie o adevarata provocare. In lipsa unei strategii prin care sa relationezi si sa mentii interesat publicul tinta, sansele de succes scad vertiginos. Alaturi de noi, vei reusi sa construiesti un brand si o prezenta virtuala/digitala ce te vor ajuta sa reusesti!

Mesajul tau

Brandul tau, povestea ta! Cu un ajutor constant si o intelegere completa din partea echipei noastre, te vom ajuta sa creezi un mesaj clar, simplu si concis pentru fiecare pas pe care utilizatorul il experimenteaza in relatie cu branul tau.

Pregatit sa inovezi alaturi de noi ?

Cand toti urmeaza aceeasi cale, diferentiaza-te – iesi in evidenta alaturi de noi!

Componetele de baza ale Brandingului

“Your brand is what people say about you when you`re not in the room” – Jeff Bezos

Brand Identity

Este modul prin care specialistii vor ca brandul sa fie perceput. Este o serie de asocieri unice care arata ce reprezinta acesta.

Brand Character

Este legat de constitutia sa interna, de cum e perceput din punct de vedere al integritatii, increderii si onestitatii.

Brand Culture

Este un sistem de valori care defineste un brand la fel de mult cum aspectele culturale definesc un popor sau o tara.

Brand Essence

Reprezinta elementele emotionale si valorile unui brand ramanand constante indiferent de schimbarile din comunicare.

De la idee la brand

Un brand de calitate imbina designul cu mesajele pentru a transmite emotie si incredere. Astfel, valoarea, misiunea si strategia companiei tale sunt transmise atat la nivel de echipa, cat si in exteriorul organizatiei – catre publicul tinta. De indata ce compania ta balanseaza aceste elemente cu atentie, esenta brandului se va regasi in toate activitatile pe care compania ta le desfasoara – cresterea performantei in vanzari, marketing si retentie.

Brandul pe care il construiesti nu se rezuma doar la un nume sau logo. Oricand si oriunde, acesta transmite culori, imagini, mesaje, grafica, modele, etichete si tipografie, toate subsumate pozitiei pe care compania ta o are in raport cu competitia. In mod indirect, vei arata cu ce brandul tau este superior celorlalte. Pentru a pune in practica ideile, iti vom oferi designul, mesajele si cercetarea detaliata a serviciilor fiecaruia dintre elementele mentionate. Clientii tai vor fi surprinsi de intreaga experienta, intelegand valorile si principiile ce guverneaza brandul tau.

Iata Ceva Ce Iti Va Trezi Curiozitatea

Viziunea AWI – Simply Creativity in proiectele recente