De la idee la brand

Un brand de calitate îmbină design-ul cu mesajele pentru a transmite emoție și încredere. Astfel, valoarea, misiunea și strategia companiei tale sunt transmise atât la nivel de echipă, cât și în exteriorul organizației – către publicul țintă. De îndată ce compania ta balansează aceste elemente cu atenție, esența brand-ului se va regăsi în toate activitățile pe care compania ta le desfășoară – creșterea performantei în vânzări, marketing și retenție.

Brand-ul pe care îl construiești nu se rezumă doar la un nume sau logo. Oricând și oriunde, acesta transmite culori, imagini, mesaje, grafică, modele, etichete și tipografie, toate subsumate poziției pe care compania ta o are în raport cu competiția. În mod indirect, vei arăta cu ce brand-ul tău este superior celorlalte. Pentru a pune în practică ideile, îți vom oferi design-ul, mesajele și cercetarea detaliată a serviciilor fiecăruia dintre elementele menționate. Clienții tăi vor fi surprinși de întreaga experiență, înțelegând valorile și principiile ce guvernează brand-ul tău.

Pregătit să inovezi alături de noi?

Cand toti urmeaza aceeasi cale, diferentiaza-te – iesi in evidenta alaturi de noi!

Brand-ul este ceea ce rămâne la finalul unei experiențe

Caracteristicile furnizate și tehnologiile utilizate pot fi impresionante, însă brand-ul este cel care le va aminti oamenilor de tine – prin amintiri, întâmplări și un procent ridicat de loialitate.

Componetele de bază ale Branding-ului

„Your brand is what people say about you when you’re not in the room” – Jeff Bezos

Identitatea Brand-ului

Este modul prin care specialiștii vor ca brand-ul să fie perceput. Este o serie de asocieri unice care arată ce reprezintă acesta.

Caracterul Brand-ului

Este legat de constituția sa internă și de cum este perceput din punct de vedere al integrității, încrederii și onestității.

Cultura Brand-ului

Este un sistem de valori care definește un brand la fel de mult cum aspectele culturale definesc un popor sau o țară.

Esența Brand-ului

Reprezintă elementele emoționale și valorile unui brand rămânând constante indiferent de schimbările din comunicare.

Iată Ceva Ce Îți Va Trezi Curiozitatea

Viziunea AWI – Simply Creativity în proiectele recente