Brandul este sufletul unei experiente

Caracteristicile furnizate si tehnologiile utilizate pot fi impresionante, dar la sfarsitul zilei, brandul este ceea ce le va aminti oamenilor de dumnevoastra. Cucereste sufletele clientilor si le mentine loialitatea.

Povestea ta

Tot ce trebuie sa faci este sa ne spui povestea ta utilizand toate elementele brandului. Cum faci ca acesta sa transmita emotiile, practicabilitatea si sa incurajeze conversia? Noi ne vom dedica timpul cunoasterii tale si a esentei povestii brandului. Cu o atentie a oamenilor tot mai scazuta , povestile captivante sunt cel mai bun mod de a crea noi experiente pentru fanii brandului tau. Noi te vom ajuta sa iti spui povestea !

Strategia noastra

Competitia tot mai acerba dintre companii face ca  pozitionarea brandului tau  deasupra concurentei sa fie o provocare. Fara o strategie care va leaga cu adevarat de publicul tinta, este greu sa te diferentiezi. Noi te vom ajuta sa construiesti un brand si o prezenta digitala care te va face sa stralucesti.

Mesajul tau

Brandul tau, povestea ta ! Cu o colaborare atenta si intelegere din partea echipei noastre, te vom ajuta sa creezi un mesaj clar pentru fiecare pas al experientei  utilizatorului care sa rezoneze cu clientii brandului. Mesajele care se construiesc datorita povestii tale vor contribui la elementele cheie pentru o experienta de cea mai inalta calitate si vor ilustra valorile unice ale brandului tau.

Pregatit sa inovezi alaturi de noi ?

Cand toti o iau in zig, tu sa faci bine s-o iei in zag

Componetele de baza ale Brandingului

“Your brand is what people say about you when you`re not in the room” – Jeff Bezos

Brand Identity

Este modul prin care specialistii vor ca brandul sa fie perceput. Este o serie de asocieri unice care arata ce reprezinta acesta.

Brand Character

Este legat de constitutia sa interna, de cum e perceput din punct de vedere al integritatii, increderii si onestitatii.

Brand Culture

Este un sistem de valori care defineste un brand la fel de mult cum aspectele culturale definesc un popor sau o tara.

Brand Essence

Reprezinta elementele emotionale si valorile unui brand ramanand constante indiferent de schimbarile din comunicare.

De la idee la brand

Un brand de calitate combina design-ul si mesajele pentru a transmite emotie si incredere. Astfel, valoarea companiei dumneavostra se transmite atat personalului cat si clientilor din exteriorul organizatiei. Atunci cand o companie balanseaza aceste elemente cu atentie, valoarea brandului se regaseste in tot ceea ce compania face, aducand performante in vanzari, marketing si retentie.

Brandul tau nu este doar un nume sau un logo. Acesta transmite culorile, domeniile, etichetele, mesajele, grafica, modelele, tipografia si pozitia competitiva care impreuna stabilesc ceea ce face brandul tau diferit de celelalte. Datorita acestora, noi iti oferim design-ul, mesajele si cercetarea serviciilor pentru toate elementele mentionate mai sus, astfel incat sa te asiguram ca experienta utilizatorului surprinde in mod cuprinzator valorile si principile brandului tau.

Iata ceva ce-ti va trezi curiozitatea

Viziunea AWI – Simply Creativity in proiectele recente