Manualul de brand

Manualul de brand AWI – Simply Creativity exista pentru a asigura consistenta vizuala a brand-ului pe diverse materiale de print si web. Indicatiile din interiorul manualului, acopera active precum: numele companiei, viziunea brand-ului, misiunea, logo-ul, culorile companiei, si font-ul utilizat.
Va rugam sa urmati aceste indicatii pentru a va  asigura ca imaginea de brand si perceptia acestuia sunt consistente indiferent de locul unde acestea sunt vazute.

Logo

Logo-ul AWI – Simply Creativity este mereu mov sau in anumite cazuri gri sau alb. Logo-ul vine in doua formate, unul landscape si unul portrait care face mai usoara aplicarea brand-ului AWI – Simply Creativity pe orice fel de materiale promotionale.

Logo-ul AWI – Simply Creativity trebuie sa fie intotdeauna utilizat in formatul sau aprobat. Nu trebuie modificat sub nicio forma, alterarea logo-ului slabind integritatea si consistenta brand-ului.

Culori

Utilizarea constanta a culorilor AWI va asigura consistenta brand-ului pe toate mediile. Culorile brand-ului trebuie utilizate in toate mediile de transmitere a informatiei.

NU folositi logo-ul de culoare mov pe background-urile inchise la culoare.

Looking to download our Logo

Artwork files for print (.EPS), broadcast and web (.PNG) can be downloaded from here. For proper usage, refer to the Logo section in our Brand Guidelines.

Logo-ul pe imagine de fundal

Cand plasati logo-ul pe o imagine, folositi mereu versiunea alba a logo-ului. Pentru imagini cu un background/fundal deschis la culoare, aplicati un layer negru cu o opacitate de 10-20% pe marimea intregii imagini, pentru a distinge mai usor logo-ul AWI.
Pentru imaginile ce au un background/fundal inchis la culoare, fie folositi logo-ul alb fara sa mai adaugati vreun layer, sau puteti adauga un layer alb, de aceasta data, cu o opacitate de 40-50% pe marimea intregii imagini.

Utilizarea Numelui si Font-ul folosit

Nu abreviati sau modificati niciodata numele “AWI – Simply Creativity”. Literele “S” si “C” din Simply Creativity sunt mereu cu majuscule, precum si “AWI”. Folositi mereu “AWI – Simply Creativity” ca fiind 3 cuvinte distincte, primele doua fiind despartite printr-o cratima.

Font-ul folosit

AWI – Simply Creativity  foloseste ca font principal Aller Standard Edition. Acesta este utilizat in toate materialele pentru a mentine consecventa noastra in ceea ce priveste mesajul si brandul nostru. De asemenea, mai folosim ca font secundar Gotham pentru a accentua preturi si/sau numere de telefon.