Manualul de brand

Manualul de brand AWI – Simply Creativity exista pentru a asigura consistenta vizuala a brandului pe diverse materiale de print si web. Indicatiile din interiorul manualului acopera active precum: numele companiei, viziunea brandului, misiunea, logo-ul, culorile si fontul utilizat.

Logo

Logo-ul AWI – Simply Creativity este mov sau, in anumite cazuri, gri sau alb. Logo-ul vine in doua formate, respectiv: unul landscape si unul portrait, care face mai usoara aplicarea brandului AWI – Simply Creativity pe orice fel de materiale promotionale.

Logo-ul AWI – Simply Creativity trebuie sa fie intotdeauna utilizat in formatul sau aprobat. Nu trebuie modificat sub nici o forma, alterarea logo-ului slabind integritatea si consistenta brand-ului.

Culori

Utilizarea constanta a culorilor AWI asigura consistenta brand-ului pe toate mediile. Culorile brandului trebuie utilizate in toate mediile de transmitere a informatiei.

NU folositi logo-ul de culoare mov pe background-urile inchise la culoare.

Looking to download our Logo

Artwork files for print (.EPS), broadcast and web (.PNG) can be downloaded from here. For proper usage, refer to the Logo section in our Brand Guidelines.

Logo-ul pe imagine de fundal

Cand plasezi logo-ul pe o imagine, foloseste mereu versiunea alba a logo-ului. Pentru imagini cu un background/fundal deschis la culoare, aplica un layer negru cu o opacitate de 10-20% pe marimea intregii imagini, pentru a distinge mai usor logo-ul AWI.

Pentru imaginile ce au un background/fundal inchis la culoare, poti folosi fie logo-ul alb, simplu (fara sa mai adaugi vreun layer), fie logo-ul alb la care sa adaugi un layer alb, de aceasta data, cu o opacitate de 40-50% pe marimea intregii imagini.

Utilizarea Numelui si Font-ul folosit

Nu abrevia si nu modifica niciodata numele “AWI – Simply Creativity”. Literele “S” si “C” din Simply Creativity sunt mereu cu majuscule, precum si “AWI”. Foloseste mereu “AWI – Simply Creativity” ca fiind 3 cuvinte distincte, primele doua fiind despartite printr-o cratima.

Font-ul folosit

AWI – Simply Creativity foloseste drept font principal Aller Standard Edition. Acesta este utilizat in toate materialele oferite, pentru a mentine consecventa in ceea ce priveste mesajul si brandul nostru. De asemenea, folosim ca font secundar Gotham pentru a accentua preturi si/sau numere de telefon.