Manualul de brand
Manualul de brand AWI – Simply Creativity există pentru a asigura consistența vizuală a brandului pe diverse materiale de print și web. Indicațiile din interiorul manualului acoperă active precum: numele companiei, viziunea brandului, misiunea, logo-ul, culorile și fontul utilizat.
Logo
Logo-ul AWI – Simply Creativity este mov, sau in anumite cazuri, gri sau alb. Logo-ul vine în două formate, respectiv: unul landscape și unul portrait, care face mai ușoară aplicarea brandului AWI – Simply Creativity pe orice fel de materiale promoționale.
Logo-ul AWI – Simply Creativity trebuie să fie întotdeauna utilizat în formatul său aprobat. Nu trebuie modificat sub nici o formă, alterarea logo-ului slăbind integritatea și consistența brand-ului.
Culori
Utilizarea constantă a culorilor AWI asigură consistența brand-ului pe toate mediile. Culorile brandului trebuie utilizate în toate mediile de transmitere a informației.
NU folosiți logo-ul de culoare mov pe background-urile închise la culoare.
Cauți să descarci logo-ul nostru?
Logo-ul pentru print (.EPS), și web (.PNG) poate fi descărcat de mai jos. Pentru o utilizare corectă, consultați secțiunea de Logo din Manualul de Brand.
Logo-ul pe imagine de fundal
Când plasezi logo-ul pe o imagine, folosește mereu versiunea albă a logo-ului. Pentru imagini cu un background/fundal deschis la culoare, aplică un layer negru cu o opacitate de 10-20% pe mărimea întregii imagini, pentru a distinge mai ușor logo-ul AWI.
Pentru imaginile ce au un background/fundal închis la culoare, poți folosi fie logo-ul alb, simplu (fără să mai adaugi vreun layer), fie logo-ul alb la care să adaugi un layer alb, de această data, cu o opacitate de 40-50% pe mărimea întregii imagini.

Utilizarea Numelui si Fontul folosit
Nu abrevia și nu modifica niciodată numele “AWI – Simply Creativity”. Literele “S” și “C” din Simply Creativity sunt mereu cu majuscule, precum și “AWI”. Folosește mereu “AWI – Simply Creativity” ca fiind 3 cuvinte distincte, primele două fiind despărțite printr-o cratimă.


Font-ul folosit
AWI – Simply Creativity folosește drept font principal Aller Standard Edition. Acesta este utilizat în toate materialele oferite, pentru a menține consecvența în ceea ce privește mesajul și brand-ul nostru. De asemenea, folosim ca font secundar Gotham pentru a accentua prețuri și/sau numere de telefon.

