Creșterea vânzărilor și maximizarea profitului reprezintă două dintre cele mai importante elemente dintr-o companie, atât în prezent cât și în setarea obiectivelor pe termen mediu și lung. Odată cu dezvoltarea tehnologiei, automatizarea sistemelor a adus numeroase avantaje, precum și alte beneficii pe care le putem obține doar în anumite situații.

Conform unui studiu realizat la finalul anului 2017, 90% dintre persoanele ce își desfășoară activitatea în departamentele de marketing au afirmat că social media a crescut expunerea companiei, pe când 66% dintre aceștia au înregistrat un număr crescut de clienți, schimbare ce implică o activitate de minim 6 ore pe săptămână. Indiferent de ceea ce vinzi și cui îi vinzi, utilizarea instrumentului de social media te poate ajuta să crești vânzările și să dezvolți brandul companiei. Practic, beneficiile la care te poți aștepta sunt:

  1. Generarea traficului prin intermediul unor postări profesionale în social media

Indiferent de industria, segmentul sau publicul companiei, marea majoritate a clienților (și a potențialilor clienți) se află în social media. Conform unui studiu recent realizat de Pew Research Center, 68% dintre adulții americani sunt utilizatori Facebook, 78% Instagram și 45% Twitter. În ceea ce privește persoanele peste 65 de ani, 37% dintre acestea sunt utilizatori social media. Cu cât accesul la clienți este mai facil, cu atât traficul crește, în special pentru conținutul noului site. În materie de public țintă, postările în social media îl filtrează, reușind ca acestea să ajungă exact la tiparul clienților doriți – totul realizat de o agenție cu experiență în domeniu.

  1. Stimularea optimizării website-ului prin social media

Motoarele de căutare realizează o ierarhie a paginilor în materie de trafic, motiv pentru care unele dintre acestea se află fie printre primele, fie printre ultimele file. Chiar dacă strategia de conținut este cel mai important factor în clasamentul căutărilor, direcționarea traficului spre website-ul companiei îl va determina să urce mai repede. Astfel, o agenție reușește să îmbine SEO cu social media pentru a oferi avantajul scontat.

  1. Dezvoltarea unor bune relații cu publicul țintă

Potențialii clienți consideră Twitter-ul, Facebook-ul sau Instagram-ul drept rețele sociale și nu mașini de marketing. Multe dintre companiile recunoscute abordează o metodă dificilă de vânzare, oferind discounturi și oferte, anunțuri cu produse noi sau recenzii ale clienților. Cu toate acestea, clienții își doresc un angajament autentic, prin care să obțină răspunsurile potrivite la întrebările lor. Cu cât ești mai aproape de client și de mediul său, cu atât șansele ca acesta să te identifice mai ușor cresc.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.