Fie ca vorbim de un site de prezentare a afacerii tale sau de un magazin online, promovarea acestuia in mediul digital este cheia spre succes. Promovarea unui website reprezinta un proces continuu, foarte important pentru succesul companiei tale, aducandu-ti un numar semnificativ de lead-uri (persoane interesate de produse/serviciile pe care le oferi).

Pe baza tendintelor anului trecut,  ti-am pregatit o descriere sumara a fiecarei strategii pe care o poti folosi pentru a creste numarul de vizitatori de pe site-ul tau.

1. Promovarea platita (Google Ads)

De departe cea mai eficienta metoda pe care o poti folosi este promovarea platita oferita de Google. Campaniile de publicitate lansate si coordonate prin intermediul sistemului Google Ads iti permit sa te adresezi unui segment ingust de audiența, fapt care iti va creste rata de conversie (raportul dintre numarul de achiziții si numarul de vizitatori). Google ads iti permite sa fii intotdeauna la curent cu statisticile campaniei tale. Pretul unei campanii Google ads variaza, in functie de expunerea dorita. asadar, daca planuiesti sa obții un numar de 1 000 de afisari pentru reclama ta, costul de initiere a campaniei va fi unul relativ redus. Totusi, pentru audiențe ceva mai variate, fii pregatit sa aloci o suma semnificativa de bani din bugetul companiei tale.

Echipa AWI te asteapta oricand pentru a discuta despre posibilele campanii de care brandul tau ar putea beneficia si daca esti interesat de acest tip de promovare te invitam sa vizitezi pagina dedicata acestei strategii de promovare sau sa ne contactezi.

2.Optimizarea pentru motoare de cautare (SEO)

Optimizarea pentru motoare de cautare (S.E.O / Search Engine Optimization) reprezinta un proces de ajustare a site-ului tau, astfel incat acesta sa fie mai vizibil in motoarele de cautare. Totusi, utilizarea acestei metode nu garanteaza rezultate palpabile, iar perioada de timp dintre inițierea procesului de optimizare si primele rezultate poate varia intre 3 si 5 luni.

3.Programe de tip Referral

Aceasta metoda de promovare functioneaza, preponderent, pentru magazinele online (eCommerce). Programele de tip Referral implica acordarea de beneficii clienților care aduc, la randul lor, alți clienți pe platforma. Totusi, o astfel de abordare implica anumite costuri suplimentare (in general, substanțiale), precum si un proces lung si anevoios de configurare a sistemului (obiective masurabile, numar maxim de persoane adaugate, beneficii disponibile pentru fiecare client, etc.).

 

Dacă vrei să știi care e cea mai potrivită strategie de promovare pentru tine, echipa AWI te așteaptă oricând la o discuție.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.